Bilder

Förra veckan var vi hemma hos mamma/mormor och bakade bullar. Fast Ellie bankade mest på degen 😊 Bättre lycka när det är dags att baka lussebullar 😃


Vi har varit ute på promenader, Ellie ska såklart gå själv. Hon fick en alldeles egen ryggsäck som hon älskar att gå runt med :) 

Nilles bästa kompis och hans tjej födde äntligen deras lilla son. Vi fick komma till BB och hälsa på och hade bla med oss den här blöjvagnen som vi gjort. Han var så liten och söt! Tänk att det inte alls var länge sen Ellie var så liten. Så häftigt att det händer så mycket i deras utveckling och utseende på bara ett år!


Idag vet jag inte vad vi ska göra. Igår var vi i Nacka forum med min bästa vän/Ellies gudmor och min guddotter ❤️ Så ska börja dagen med att kolla igenom allt jag köpte igår. Glömde att packa upp påsarna när vi kom hem. Men köpte bla den här söta västen från Lindex: 


Nu tror jag att Ellie börjar vakna så dags att gå upp! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0