Snart ett år!

Kan inte förstå hur fort ett år gått när man fått barn. Helt galet! På tisdag blir vår lilla skatt ett men vi kommer fira det med familj, släkt och vänner söndagen därpå. Såklart vill vi fira henne på hennes riktiga födelsedag men vet inte riktigt vad vi ska göra. Funderar på lekland eller kanske Skansen. Tror att hon är för liten för att uppskatta Junibacken, annars hade det varit mysigt. 

Har ni något förslag?
tanja
2015-05-29 @ 18:16:48
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Nånting med djur helt klart=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0