Tisdag 17/3

Nu är det dags för oss att kliva upp och gör iordning oss för dagen. Vi ska nämligen snart iväg till min mamma för våra städare kommer hit så då vill jag inte vara hemma. 

Vi börjar få det riktigt fint här hemma. I helgen målade vi Ellies rum så nu är det nästan helt klart. Bara lite tavlor, en lampa och annat småfix som ska fixas sen kommer bilder :)

I helgen kommer min syrra med familj hit för att hennes man och Nille ska bygga altan. Så nice det ska bli att få en ordentlig altan så vi kan vara ute så mycket som möjligt. Jag vill köpa massa saker till Ellie som hon ska kunna ha där, en rutchskana, sandlåda, gunga, pool och småmöbler men jag vet inte hur allt ska få plats. Så det får bli en sak i taget :) Till sommaren är iaf poolen prio ett! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0