Kungens kurva

Idag har vi varit på ikea och hm home i kungens kurva nästan hela dagen. Mycket nytt blev det och jag är helt slut! 

När vi kom hem kollade jag upp hur mycket jag får tillbaka på skatten och fick mig en glad överraskning! Trodde inte att jag skulle få något alls tillbaka eftersom jag var sjukskriven och mammaledig större delen av förra året men 11000 blev det :)

Nu ska jag natta min lilla älskling och ev mig själv också, zzzzzzzzz.......

Mums med Wallenbergare och ärtor tyckte Ellie :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0