Bröllopsdag och Ellie 9 månader

Idag firar jag och Nille två år som gifta, alltså pappersbröllop :) Vår lilla prinsessa blir hela nio månader idag också <3 

Ellie-Rose kan säga mamamama, men är inte helt säker på att det är mig hon menar men gulligt är det iaf <3 Hon har fått fyra ganska stora tänder nu och två till (däruppe) är nästan helt framme. Lägger vi henne på golvet snurrar hon runt och ålar bakåt men inget framåt än. Är hon som sin mamma så väntar hon en månad till :D Hon ammar fortfarande mest och får lite smakportioner någon/några gånger om dagen. Ellie kan fortfarande ha 74 i kläder och i vissa tom 68 men jag har börjat köpa 80 till henne precis för jag ser gärna att kläderna är lite pösigare och inte supertighta, det verkar inte bekvämt. En sak som är mycket märklig är att hon blir sötare och sötare för varje dag. Hur är det möjligt?! :) <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0