Sjukling

I helgen var vi i Västerås och firade min svärmors 60-årsdag. När vi vaknade på söndagen var Ellie superförkyld. Senare på kvällen tog jag tempen och hon hade 39,3. Vi hade försökt få henne att sova i tre timmar då men hon sov bara korta stunder så när tempen visade så högt fick hon en alvedon för första gången i hennes liv. Det hjälpte lite så hon iaf kunde sova i några timmar. 

Nu har hon nästan ingen feber men snoret rinner som bara den. Tycker så synd om henne :( Inget roligt med sjuka barn och både jag och Nille är lite bortkomna i hur vi ska göra när hon är dålig. Hon har bara varit det en gång tidigare så vi har inte vanan inne direkt (är såklart väldigt tacksam för det, för det är verkligen inte kul att se sitt barn sjukt!). 

Bild från förra veckan när vi var på Siggesta gård :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0