Tråkigaste helgen...

På fredagskvällen började jag få jätteont i magen. Trodde att jag ätit för mycket så vi tog en promenad men det hjälpte inte. Kom hem, tog en dusch och gick och lade mig. Sen började det, den vidriga magsjukan. Usch vad dåligt jag mådde i ganska exakt 24 timmar. Vilken tur att min kära man var hemma och kunde ta Ellie för jag orkade ingenting. Låg i sängen hela dagen och fick in min lilla bebis när hon skulle amma eller sova. 

Igår vaknade jag och var frisk men forfarande helt slut. Så det blev en dag på soffan. 

Och idag är det måndag. Vi som alltid brukar försöka hitta på något kul som familj varje helg men jaja sjukdom går ju inte att göra någonting åt. Får vara glad över att både Ellie och Nille klarade sig (peppar, peppar!) <3

Klockan 23 ikväll har det gått 48 timmar sen mitt sista symptom så även denna dag blir en dag hemma. Ska tvätta och försöka packa lite inför vår flytt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0