5 dagar kvar!

Ja om fem dagar bär det av till vår nya lägenhet. Vi packar lite undan för undan så vi slipper stressa sista dagarna. Idag flyttar vi till min pappa, som är i Thailand. Så då slipper vi flyttkaoset, som inte uppstått än, men snart så... 

I Ellies bok om sig själv ska vi sätta in bilder på hennes allra första boende så igår fotade vi med panoramavy. Ser asmuppigt ut men då får man iaf med hela rummet på ett kort, perfekt! Bara köket kvar sen har vi de bilder vi vill :)
Såhär ser det ut:


Sovrummet

Vardagsrummet


Tanja
2015-01-26 @ 19:16:07
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Jag tycker det blir riktigt häftiga bilde! Lycka till med flytten!

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0