Nille 32 år!

Idag fyller min älskade man och bästa pappan till vårt barn hela 32 år! :)

Imorse fick han frukost på sängen och ett par skor. Ellie-Rose var också vaken så hon hjälpte till med frukosten och sen sjöng vi. Halv sex(!) gick vi upp, så tidigt har jag inte gått upp på mer än två år 😅 

När han kommer hem från jobbet ska vi dricka lite skumpa och sen gå till en restaurang i närheten där några familjemedlemmar från båda våra familjer väntar och ska överraska honom (han läser aldrig bloggen så jag kan skriva detta, men typiskt om han skulle läsa just idag 😄). 

Grattis på födelsedagen min fina, bästa Nille! ❤️ 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0