8 månader

Idag har det gått hela åtta månader sen världens underbaraste tjej kom till vår jord <3

Ellie-Rose har börjat få smaka lite mat (puréer, grötfingrar, leverpastej etc) men har ingen favorit än. Men hon gillar INTE öring med grönsaker, det kräks hon nästan av. 

Hon har fått tre tänder (två nere och en uppe). 

När hon ligger på mage ser hon ut att vilja ställa sig i krypposition men så långt har hon inte kommit än :) 

Ellie babblar en massa och testar sin röst jättemycket. Hon älskar när vi svarar henne och babblar och skrattar ännu mer då. 

Hon är en väldigt glad tjej som är nyfiken på allt och alla. 

Jag älskar dig mammas lilla gosunge! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0