10 månader

Idag blir Ellie-Rose tio månader! Hon är ett riktigt charmtroll som har börjar busa och larva sig när hon märker att folk skrattar åt henne. Hon har sex söta tänder och hennes nya grej är att göra så att hon får underbett och ibland samtidigt säga nananana. Det ser så kul ut! 

Krypa har hon inte börjat med än men hon har lärt sig att ta sig framåt, tidigare var det bara backa och snurra som gällde. Men jag ser framsteg hela tiden så nu kan det inte dröja länge innan hon fattar galoppen :)

Hon har precis börjat säga papapa också och det måste vara Nille hon ropar på för båda gångerna hon sagt det (igår och idag) har hon tittat åt det hållet han gick :) 

Min lilla påskkärring <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0