Skön natt!

Ellie vaknade första gången runt halv sex-sex. Då fick hon ny blöja och sen la vi oss i sängen och ammade. Därefter somnade hon om och sov till klockan tio(!). Så nu missade jag pilates-passet som jag brukar gå på på fredagar men skit samma, det var skönt att sova! Komma i form får bli nån annan gång! 

Idag ska vi träffa mamma/mormor och äta lunch och åka till Nacka Forum och shoppa lite. Vill hitta lite saker till mig själv idag, ett par jeans, nån tröja och kanske en ny jacka skulle sitta fint :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0