Bebis!

Imorgon ska min bästa vän få sin bebis! Hon har planerat kejsarsnitt på förmiddagen och jag längtar ihjäl mig. Ska bli så spännande att få se den lilla människan som gömt sig i hennes mage. 
Jag och Ellie var nere hos dem ikväll och kramades och önskade lycka till. Vi bor typ grannar, det är en bro och några hundra meter som skiljer mellan våra lägenheter :) Perfekt sen då vi ska gå massa långpromenader tillsammans. Det kommer bli så kul att träffa dem sen när de kommit hem. Ellie kommer se sååååå stor ut bredvid lilla Joline <3

Har även beställt tårtan till dopet idag, tror att det kommer bli väldigt god och fin :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0