4 månader

Tyckte att det var nyss jag skrev att hon var en månad och nu är hon fyra(!) månader! Min lilla stora tjej :) Men det blir verkligen roligare och roligare ju större hon blir. Hon är mycket mer med nu, hon är stadig i nacken och kan greppa saker. Släppa är det svårare med. Inte så skönt när hon får tag i ens hår ;) Jag älskar den här lilla tjejen så otroligt mycket! 


Nicole
2014-10-03 @ 04:20:31
URL: http://cormeum.blogg.se

så himla söt och gossiga kinder! 😍❤️

Svar: Visst är dom, man vill bara klämma lite på dom :D
Johanna Viklund

tanniz
2014-10-03 @ 10:27:14
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Grattis fina Ellie-Rose

Svar: Tack säger hon :D
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0