Vinden viner och Ellie sitter själv

Shit vad det har blåst inatt! Vi har ett träd precis utanför fönstret som piskar mot både fönstret och fönsterbrädan. Sjukt irriterande! Ellie-Rose har inte sovit bra alls. Hon har vaknat och låtit förbannad men blivit tyst när hon fått amma. Hon blev säkert också störd av trädet. Nilles kommentar innan jobbet: "Jag ska klippa av alla jävla grenar på det där trädet sen". Inte mig emot :D

Snart ska vi träffa min pappa och äta lunch sen blir det kanske en tripp till nacka forum. Har lite saker som måste bytas. Har gett mig själv shoppingförbud nu. Har köpt sjukt mycket saker till Ellie i julklapp, får se om jag kan hålla mig till jul med att ge henne det. Antagligen inte. 

Igår när vi var hemma hos min mamma satt Ellie själv jättelänge. Innan har hon kunnat sitta en stund själv men alltid tippat antingen bakåt eller åt sidan efter ett tag men inte igår, plötsligt händer det :) Måste skrivas i hennes bebisbok. 

Var väldigt sugen på att köpa dessa coola solglasögon. Men när kommer de användas? Solen ser man ju nästan aldrig nu för tiden. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0