Fredag!

Idag har vi tittat på Wilmas luciatåg på förskolan, så gulligt! Efteråt fikade vi och sen åkte jag, Ellie och Wilma till mitt jobb och tittade på luciatåget där. Efter två luciatåg börjar julandan infinna sig hos mig :) 

Lördagens julbord var grymt! Jag åt så att jag nästan storknade. Skulle kunna äta det varje dag :D 

Idag blir det nog en lugn hemmakväll. Är redan skittrött så ska sova en stund. Vi gick ju upp halv sju imorse så inte konstigt att jag är trött, brukar ju gå upp vid tio-elva. 

Min lilla tomte och jag <3


Vi tre på julbordet. 
Johanna
2014-12-21 @ 10:54:01
URL: http://johannaraaf.blogg.se

Man kan verkligen se att hon liknar er båda på dessa bilderna! ☺️

Svar: Ja många säger det 😃 Hon är verkligen en blandning av oss 😊
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0