6 månader!

Idag fyller min älsklingstjej 6 månader! Det är helt sjukt vad fort tiden går, känns som det var igår som hon kom fast ändå känns det som att hon alltid varit här. Hon är så självklar och jag kan inte tänka mig hur livet såg ut utan henne. Hon förgyller mitt liv <3 

Det är så häftigt hur mycket som händer under det första levnadsåret. Nu kan Ellie-Rose sitta själv utan stöd, hon har fått en tand i vänster underkäke, hon greppar allt hon bara kan, hon har fått smaka leverpastej men blev lite rädd och började grina när hon fick en bit i munnen. Hon är världens gladaste tjej och charmar alla. Hon är väldigt bestämd och har börjat med ett nytt ljud då det låter som att hon är arg (vilket hon är när hon gör det). Hon pratar mycket och gärna och hon har världens sötaste lilla röst <3 

Grattis på halvårsdagen min fina tjej! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0