Semester

Det blir inte mycket uppdateringar här på semestern märker jag. Vi njuter i fulla drag här på Öland. Idag är det dock dåligt väder så vi hänger i husbilen och spelar spel. Idag kommer min mamma och Peder hit så vi kommer hänga med dem senare. 

Alva hänger på allt vi gör och är supernöjd. Hon sitter med i sin babysitter när vi spelar spel (oftast sover hon för annars kan jag inte låta bli att leka med henne, leka = prata supertöntigt och göra olika grimaser ;)), myser/sover i vagnen när vi äter mat och sover gott i sitt babynest bredvid mig på natten. Ibland har hon en tendens att vara hungrig när vi ska äta middag så nu ammar jag alltid henne  innan vi ska till ett matställe så hon är mätt och belåten och jag får äta varm mat, win-win :) Jag kommer ihåg på bb, då sa en bm att vi inte kommer få äta ihop på ett tag. Fattar inte riktigt det för vi får nästan alltid äta ihop. 

Vi trivs iaf superbra här och jag skulle lätt kunna stanna en vecka till men Nille måste jobba nästa vecka så på lördag börjar bilresan hemåt. 

Trött tjej <3
Annelie
2014-08-06 @ 19:44:48
URL: http://rosenson.blogg.se

Vad söt hon är :) vart har du köpt onepiecen? Så fin :)

Svar: Tack! :) Från lager 157 :)
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0