Babysim

Imorgon ska jag och min lilla älskling börja på babysim. Längtar så mycket! Det ska bli så kul att se om hon trivs i vattnet. Om inte annat lär hon börja trivas i vattnet, tillslut iaf :) Imorgon har Nille tagit ledigt från jobbet för han vill följa med och titta på henne så lite foton lär det bli också :)
Therese
2014-08-19 @ 21:21:10
URL: http://czaja.blogg.se/

Det är så intressant att höra hur det funkar med babysim i olika kommuner, hos er är det bara en som får bada med bebisen och är det speciella badtider som gäller?

Svar: Ja det är bara en som får bada. Ja det är en kurs som börjar 11.30 och håller på en halvtimme. Men om man missar en kurs finns det speciella badtider då man kan ta igen det :)
Johanna Viklund

tanniz
2014-08-21 @ 06:30:12
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Vad roligt med babysim. Vad har ni för regler kring vilka som får delta? Här ska bebisen vara minst 4 mån. Då hon bara är tre nu så kunde hon inte vara med på denna starten utan vi hoppas p plats på nästa kursstart i okt.

Svar: Ja det va jättemysigt :) Bebisen ska va minst 12 veckor, naveln ska va helt läkt och bebis ska väga minst 4,5 kg. Vad konstigt att de verkar ha olika regler på olika ställen, det borde ju finnas vissa rekommendationer som alla bör följa.
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0