Hela natten!

Nu vaknade jag av sms (jäkla människor som ska messa så tidigt 😡😜) men Ellie sover fortfarande! Jag nattade henne som vanligt i hennes egen säng igår klockan halv nio och så har hon sovit hela natten där i. Stora tjejen ❤️ Kanske ska köpa triss idag för plötsligt händer det 😃

Vi hade det toppen i Grekland. Flygningen gick hur bra som helst. Ellie ammade vid start och landning, sov i lite ner än en timme både dit och hem och var glad och nöjd. På plats var det lagom varmt, vilket passade oss perfekt! Några dagar var det lite över 30 grader, det tyckte vi var lite väl varmt men klaga ska man inte göra ;) Vi badade en del, lekte massor på vår uteplats, ätit massa gott och bara haft det bra. 

En dag kom Lollo (en av Vings maskotar) till vårt rum och överraskade barnen men Ellie blev livrädd så för henne var det ingen hit. Men Wilma tyckte att det var superkul!

Det var så mysigt att få semestra med min lilla familj och alla som var med. Veckan gick alldeles för fort så nu letar jag nya resor. Vill åka i september igen. 



Tanja
2015-05-29 @ 06:56:14
URL: http://tanjaelma.blogg.se

Ser supermysigt ut! Vart är du sugen på att åka i sep? Lite värme hade ju inte varit fel. Kommer sommanren någonsin komma hit?

Svar: Skulle vilja åka till Grekland igen. Tycker att det är helt underbart där och lagom flygtid :)
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0