Födelsedagen

Nu sover vår lilla älskling efter lite firande av henne. Dagen började med att vi åkte till Ikea och därefter lekmer. Ville hitta något mer till Ellie men hittade inget jag gillade. Pappan hade tagit ledigt dagen till ära så alla vi tre har hängt hela dagen ❤️ 

När vi närmade oss Tyresö ville min mamma träffa Ellie så vi möttes upp på ett fik. Det blev bara en snabbfika för mamma skulle jobba. Därefter åkte vi hem till oss. Vid fyratiden kom min pappa och farmor. Då fick Ellie en bakelse gjord på grädde och jordgubbar. Mums tyckte hon! 






Sen kom min syster och systerdotter, då fick Ellie öppna lite paket. Idag fick hon bla en docka, en bok och en gungstol. 



När alla gått hem var det dags för middag och därefter var det baddags. Ellie älskar att bada så dagen till ära fick hon bada extra länge. Efter badet fick hon titta på barnprogram. Det var kul i typ en minut sen ville hon gå ner :) Vid det laget gick ögonen i kors på henne så då var det dags för sängen. 

Dagen flög bara iväg så vi hann inte med badhuset som vi hade tänkt men det tar vi imorgon istället. Då ska vi även till BVC på kontroll och sedan ska vi handla allt inför kalaset. 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0