Bildbomb

Det har verkligen inte blivit mycket bloggande på sistone. Även fast vädret varit dåligt för det mesta så har vi hittat på saker. Så här kommer lite bilder:

Ellie har ätit massa jordgubbar och hon älskar det lika mycket som mor sin :)

Vi var på Ellies kusin Felix skolavslutning. 

Vi tittade på prinsbröllopet tillsammans med Carro, Wilma och Nilles syster med familj. Så vackert! Älskar bröllop <3

Cool brud 😎

Vi firade midsommar hos oss...
...och körde femkamp i regnet 😄 

Jag fyllde 28 år den 23 juni och fick frukost på sängen...

...sen åkte vi till Gröna Lund där Ellie åkte karusell och berg- och dalbana för första gången. 


Jag och Nille körde tiokamp och jag vann! Sedan spelade vi på olika godishjul och vann fyra(!) storvinster!

Ellie gjorde så att vi vann två av dem för hon tryckte på stoppknappen :)

Wilma har varit här på dagarna vecka 27 och 29 så att hon skulle slippa sommardagis. Ellie älskar verkligen henne och Wilma är så bra med Ellie <3

Vi har badat. 

Ätit mer jordgubbar. 

Busat med morfar (och mormor såklart!). 

Firat min kusin Anna. 

Lekt på lekland med kompisar och familj. 

Firat Ellies kusin Hugo och min mormor som fyller på samma dag. 

Tittat på djur. 

Hängt med kompisar. 

Och bara haft det mysigt och umgåtts med familj och vänner <3



(Om ni undrar varför det nästan uteslutande är bilder på Ellie när vi tex firar andra så är det för att jag inte vet om de vill synas på bloggen plus att hon är det finaste jag har plus att jag oftast glömmer att fota när vi gör saker och när jag väl kommer ihåg blir det mest bilder på E 😍). 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0