Tre månader, babysim och första skrattet

Igår blev vår älskling tre månader. Det firade vi med ett besök på BVC. Hon väger nu 6420 g och är 58,5 lång :) 

Idag var vi på babysim för andra gången. Egentligen skulle det ha varit tredje gången men eftersom hon var hes förra veckan stannade vi hemma. Hon verkar tycka att det är roligt med babysim, inte så hon skrattar direkt men hon ligger i poolen och njuter och sprattlar :) Idag fick hon vatten över huvudet och jag var bombsäker på att hon skulle börja gråta men icke, hon var lika nöjd efter det :) Hon har sovit rätt duktige efter babysimmet även efter denna gång. Hon sov till och från från klockan 12-15. Sen har hon sovit som en stock från 15 och sover fortfarande. 

I måndags, alltså den 1/9 skrattade hon för första gången. Jag och Nille trodde att hon gjort det tidigare men det var inget skratt om man jämför med det i måndags. Så gulligt <3 

Sandra - Mamma till Lykke
2014-09-03 @ 19:27:46
URL: http://sandrasodergren.blogg.se

Vad mysigt med babysim, ångrar lite att inte vi gick på det med Lykke. :)

Svar: Ja det är jättemysigt :)
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0