Avslutning babysim steg 2

I onsdags var det sista gången på babysim steg 2. Ellie är så duktig, hon sparkar med benen så hon kommer fram i vattnet (jag håller såklart i henne), hon får nästan aldrig kallsup när hon dyker, hon kan flyta med armpuffar och i en ring. Hon trivs som fisken i vattnet, precis som mor sin :) På onsdag börjar vi på steg 3! 

Min lilla simmare i onsdags <3
Emelie
2014-11-24 @ 16:42:35
URL: http://sockerbitensnyavardag.wordpress.com

Vilken underbar bild!!

Svar: :)
Johanna Viklund

tanniz
2014-11-25 @ 11:10:28
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Men vilken härlig bild. En sån vill jag också ha, fast på min bebis då :)på vårt badhus är det kameraförbud.. irriterande.
Vi är mitt inne i steg 1 så vi har precis börjat dyka. Spännande :)


Svar: På vårt med men sista gången kommer en fotograf och tar undervattensbilder. Fråga om dom gör det på ert också :) Åh vad roligt! :)
Johanna Viklund

Johanna
2014-11-26 @ 08:14:53
URL: http://johannaraaf.blogg.se

Vilken härlig bild!!! :D

Svar: :D
Johanna Viklund

Miriam
2014-12-02 @ 10:08:18

Åh vilken härlig bild!! :)

Svar: :)
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0