Fem månader!

Idag blir våra lilla bebis fem månader! Hon är inte så liten längre, iaf inte om man jämför med Joline :D Jag kan inte ens minnas att Ellie har varit så liten <3

Pappa och Carro har varit här på brunch och nu ligger jag och Ellie på soffan och slappar en stund innan det är dags att åka till mamma på middag. Tacos bjuder hon på, mums!

Vår älskade tjej kan nu greppa saker och hålla i dem, hon har hittat sina fötter och håller gärna i dem, hon "pratar" mer och mer för varje dag och när man lägger henne på mage på golvet ser det ut som att hon vill ta sig fram, men hon snurrar bara åt sidan :) Hon ler mycket och gärna och skrattar så fort någon gör roliga ljud och grimaserar åt henne. Hon är också en väldigt bestämd dam, vill hon ha mat så vill hon ha det nu annars blir det ett jäkla liv :) 







Emelie
2014-11-04 @ 17:03:56
URL: http://sockerbitensnyavardag.wordpress.com

Åh jag bara älskar den koftan!! Är jackan ifrån Zara? Isof har Ella också den. Superfin!! Som sagt du har bra smak 😊

Svar: Jag med! Haha ja det är den :D
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0