40-årsfest

Igår var vi på 40-årsfest hos min kusin Thomas. Det var hans tjej Linda som vi firade för hon fyllde 40 i onsdags. Supertrevligt var det :) Bebis skötte sig exemplariskt. Vi kom dit vid fyra och åkte hem halv elva. Hon sov, ammade och när hon var vaken var hon glad och nöjd :) Hon slog sömnrekord igår också. Vid halv tio matade jag henne. Efter ca 20 minuter märkte jag att hon inte kom till ro (hon brukar blunda då och så småningom somna). Hon blev antagligen orolig för det var så mycket folk runtomkring så jag la en filt över henne. Då somnade hon nästan omgående. Sen sov hon ända till halv sex imorse! Lilla trötta älsklingen <3 Hon sov sig tom igenom blöjbyte och kvällstvättningen (tvättar och torkar hals, nacke, ansikte, händer och armar). Till saken hör att det brukar vara ett säkert kort när man vill väcka henne, men inte igår inte. Försökte amma henne också så jag klämde ut lite mjölk på hennes läppar men hon rörde inte en min och fortsatte sova. Det är jobbigt att träffa så mycket folk när man är liten. 
Innan festen igår sov hon en stund i hennes säng <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0