Sjukling

På annandagen vaknade min lilla prinsessa med feber, hosta och en förkylning. Jag tog tempen på henne och hon hade 39.1. Efter några timmar hade den sjunkit och på kvällen var den helt borta. Men hon hostar och är fortfarande förkyld. 

Vi bestämde oss ändå för att åka till min farbror, som vi gör varje år. Där åt vi massa god julmat, delade lite julklappar, lekte julklappsleken och spelade pingis. Väldigt mysigt och Ellie var på sitt bästa humör även fast hon var lite sjuk <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0