Vägningsdag

För en vecka började jag på viktväktarna. Tycker veckan gått helt okej. Har inte ätit mer än de pointsen jag får varje dag så det är ju bra. Det som drar ner betyget är att jag ändå ätit godis. Dock i mycket mindre utsträckning då varje hg (utan choklad) är 9 points. Så jag har slösat 9-15 points på det i fyra dagar. Hade varit bättre att äta något nyttigt för de pointsen. Men fyra dagar är ändå en nedtrappning då jag ätit godis sju dagar i veckan innan. Så denna vecka blir det förhoppningsvis mindre. Jag måste bara stå emot suget! 

Resultatet på vecka 1 är -1 kg. Går jag ner så varje vecka så har jag nått min målvikt den 8 december :)
Miriam
2014-08-27 @ 12:23:42

Ja det där sockersuget är inte att leka med :S här äter vi också godis 7 dagar i veckan :P men bra kämpat! Tycker det är de första dagarna som är jobbigast så att bra minska är ju jättebra!! :)

Svar: Nej fy va jobbigt det är. Får ju abstinens känns det som ;)
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0