Planering

Asså tiden flyger förbi. Tyckte att det var typ i förrgår son jag bloggade men det var visst sex dagar sen. 
Vi har fullt upp med dopplanering här hemma. I helgen har vi handlat massa saker till dukningen, bokat catering, tittat på lokalen och handlat accessoarer till våra kläder. Framåt går det iaf :) På lördag är det dags och jag ser verkligen fram emot det. Har bestämt mig för att läsa en dikt till min dotter. Velade jättemycket pga scenskräck men jag vill verkligen läsa den så jag bestämde mig för att göra det för jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör det. 

Imorgon kommer min mamma och pappa hit på frukost och sen ska jag och Ellie beställa tårtan/tårtorna till dopet :) Har inte riktigt bestämt om det ska bli en våningstårta eller fler små tårtor. Får se imorgon helt enkelt. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0