Min lilla älskling <3

Ellie-Rose har sovit rätt dåligt sista tiden (asså nu snackar vi typ en månad). Hon vaknar minst två gånger på natten och gallskriker, får tutten, äter, somnar om. Jag har bara tänkt att det är en utvecklingsperiod och att det snart går över. Men igår började jag fundera lite eftersom hon aldrig vaknar och gallskriker så på dagen. Kan det vara så att hon är mörkrädd? Så när vi gick och la oss igår tände vi hennes lampa och hon sover fortfarande! Vid den här tiden brukar hon vakna för andra gången. Så nu är jag helt klarvaken och Ellie ligger bredvid och snusar sött. Stackars lilla barn, att jag inte fattade det tidigare. Men nu ska hon aldrig mer behöva sova i ett kolsvart rum, min lilla tjej <3


Nicole
2014-10-24 @ 08:22:17
URL: http://Cormeum.blogg.se

Ååh lilla vännen! Vad skönt att du förstod vad problemet var :) Hoppas hon får sova bättre nu! Kram

Svar: Ja stackars liten :( Har så dåligt samvete att jag inte förstod det tidigare men försöker tänka bättre sent än aldrig :) Kram
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0