Sommar

Äntligen har sommaren kommit :) Har försökt vara ute så mycket som möjligt med bebis och hund så bloggen har fått vila ;) Så skönt att äntligen kunna gå långa promenader, blir minst en timme varje dag. Bebis är alltid nöjd i vagnen, bara hon får ligga i blöja annars blir det för varmt. Hunden skulle också gärna vilja ligga i vagnen. Hon flåsar som en tok i värmen. Tycker så synd om henne. Men försöker svalka henne så gott det går och ge henne vatten. 

Som ni märker har vi fortfarande inget namn på bebis. Just nu provar vi Ellie och Alva. Men vi båda har sån extrem beslutsångest så vi måste bara bestämma oss nån gång. 

Tänk att hon blir sex veckor på måndag. Nu tror jag att hon väger över fem kilo. Hon börjar växa ur strl 50 så nu funkar istället 56. Vi har även bytt till storlek 2 på blöjor. Hon blir mer och mer stadig i nacken och är vaken längre stunder. När hon är vaken ler hon mycket och ibland låter det som att hon försöker skratta, så gulligt <3 När hon är nyvaken bajsar hon alltid och hon gör det ljudligt. Man hör hur hon stönar och sen kommer en prutt/bajs. Låter så himla roligt :) Jag är så kär i vår lilla tjej, hon är det bästa som hänt mig <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0