Säng på plats

När jag kom hem idag så har Nille tagit hem spjälsängen och ställt den på sin plats. Jag blev sååå glad! Är så himla nöjd med sängen och den passar perfekt där vi hade planerat att ha den. Vill gärna bädda nu nu nu men ska vänta lite till. 

Nu blir det soffläge med min man. Vi ska ha myskväll hemma. Har bunkrat upp med godis, frukt och chips. Vet aldrig vad jag är sugen på så det är bra att ha fler alternativ :) 




Jennie
2014-02-01 @ 09:53:54
URL: http://lillapyret.webblogg.se

Vill se bild :)!!!!!

Svar: Tänkte lägga in en bild när allt är klart. Nu ser det så tomt och tråkigt ut ;)
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0