Längtan!

Alltså denna längtan efter vår lilla bebis är helt enorm! Jag har aldrig längtat efter något/någon lika mycket som jag längtar efter att få träffa den lilla personen som växer i min mage. Hur kommer hon se ut? Hur kommer hennes personlighet vara? Man undrar över så mycket och jag ser verkligen (med viss nervositet) fram emot den dagen då vi får träffa henne. 

Det som håller längtan i schack är att planera inför hennes ankomst, prata om henne och handla bebissaker. Tänkte visa det vi handlat hittills. 


Lillans egna garderob (bredvid kommer hennes säng stå). 


Hur garderoben ser ut just nu. Den ska såklart organiseras innan hon kommer men tyckte att det var smidigt att samla alla hennes saker där nu. 


Hörnan med lite smått och gott. Bl.a. babyskydd, madrass, täcke, kudde, påslakanset, stokke new born set och babysitter. 

Vi har även köpt säng och skötbord men det har Nille på jobbet. Eftersom han äger en lackfirma lackar han om det som behövs innan lillan kommer. Han ville exempelvis ha sängen i en vitare nyans och skötbordet var lite slitet så det behövdes verkligen lackas om. Perfekt att köpa begagnat och bara kunna lacka om det som behövs, det sparar vi mycket pengar på :) 
Sandra - mamma till Lykke
2014-01-29 @ 21:11:25
URL: http://sandrasodergren.blogg.se

Hej ! Hittade din blogg via Gravidbloggar.se :) Grattis till bebis i magen ! Förstår att ni längtar, det finns inget mysigare än att bli föräldrar.

Kram Sandra

Svar: Tack så mycket! Kan tänka mig det :)
Johanna Viklund

Anna Thomsson - i väntan på lillasyster
2014-01-31 @ 18:03:58
URL: http://www.annathomsson.blogg.se

Hej! Hittade hit när jag sökte på gravidbloggar. Så roligt att följa andra:) Väntar också en flicka i maj! Grattis till bebisen:) Nu får tiden gå fort!

Svar: Tack! :) Och stort grattis till dig också!
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0