Besök hos bm

Idag var jag hos barnmorskan. Enda gången jag slapp stick i fingret, då blev jag väldigt glad. Tycker det är så obehagligt, sprutor också för den delen. Blodtrycket var bra och nu ligger jag exakt på kurvan igen (sf-måttet var 33). Bebisen har också fixerat sig. Fick även lämna ett urinprov då jag har ordentliga "mensvärkar" några gånger per dag. 

Just nu ligger jag hemma och vilar lite i väntan på att Nille ska komma hem. När han kommer ska vi till Freyas hunddagis och lämna en liten present till personalen och säga hejdå. Det är nämligen Freyas sista dag på hunddagis idag, hädanefter får hon vara hemma med mig :)

Efter det ska vi åka och hämta vår vagn. Längtar så himla mycket! Bild kommer så fort vi hämtat den :) 
Jennie
2014-04-30 @ 15:13:15
URL: http://lillapyret.se

Er bebis kanske vill komma ut lite tidigare =). Jag har också som mensvärk då och då. Men inte flera gånger varje dag och inte värre än vanlig mensvärk så här lär bebisen stanna i all evighet =D

Svar: Hihi ja hoppas kan man ju alltid göra :D
Johanna Viklund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jojohannas.blogg.se

Jag heter Johanna och är 27 år. Jag och min man fick vårt första barn den 2 juni 2014. Vår lilla familj består av mig, Nille (32 år), Ellie-Rose (0 år) och mopsen Freya. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och om min underbara dotter som är ögonstenen i mitt liv <3

RSS 2.0